ФОП Вертійов Сергій Антонович

Вантажопідіймальні крани мостового типу. Модернізація

Технічні умови поширюються на модернізацію вантажопідіймальних кранів мостового типу , а саме:
− кранів загального призначення − мостових підвісних та опорних, козлових і напівкозлових;
− кранів спеціальних − перевантажувачів мостових, штабелеукладальників, металургійних, магнітних, грейферних, магнітно-грейферних, контейнерних тощо.

Модернізація кранів може здійснюватися з такою метою (варіанти):
а) заміна контакторно-резисторного керування електроприводами механізмів крана (підіймання, пересування крана, пересування вантажного візка) з                      резисторним регулюванням швидкості на частотне керування з використанням перетворювачів частоти;
б) заміна, установлених в кабіні, існуючих командо-контролерів на сучасні пости керування з джойстиками;
в) забезпечення виконання системою керування крана таких функцій:

1) подання попереджувального звукового сигналу регульованої тривалості перед початком роботи (виконання робочої операції будь-яким механізмом) крана;
2) блокування роботи крана у разі неподання попереджувального звукового сигналу;
3) безперервне подання попереджувального світлового сигналу під час роботи крана;
4) подання попереджувального звукового сигналу переривчастої тональності з регульованим часом “звуковий імпульс/пауза” під час роботи крана;
5) забезпечення регульованої витримки часу між вимкненням усіх електродвигунів крана і накладенням блокування;
6) світлову індикацію у машиніста крана про зняте/накладене блокування;

г) оснащення крана новою системою освітлення та обігріву приміщень крана; 
д) заміни застарілих електродвигунів на сучасні аналоги; 
е) оснащення крана системою відеоспестереження за роботою крана;
ж) оснащення системами змащування таких складових частин механічного та електричного обладнання кранів:

1) механізми пересування кранів;
2) механізми пересування вантажних візків кранів;
3) бокові поверхні головок рейок (кранової та підвізкової колії) опорних кранів і їздових полиць монорейок підвісних кранів, а також їх талів і вантажних візків;
4) механізми підіймання (головний і допоміжний);
5) механізми повертання кранів;
6) механізми повертання вантажних візків кранів;
7) механізми кабельних барабанів (механізму пересування крана, живлення вантажопідіймального електричного магніту або приводного грейфера);
8) рухомі шарнірні з’єднання складових частин кранів;
9) вантажні та тягові канати;
10) інше механічне обладнання спеціальних кранів (мульдозавалювальних, стриперних, колодязних, посадкових, кувальних тощо);
11) електричні двигуни, генератори тощо;

и) заміна кабіни машиніста крана на нову закритого типу.

За бажанням ЗАМОВНИКА можуть бути розроблені технічні умов на будь-який варіант модернізації з перелічених вище (а-и) або їх комбінацію.

Прокрутити вгору

Дякуємо за замовлення!